Τρίτη, Αυγούστου 07, 2007

Μας έφυγες νωρίς

Με μεγάλη συγκίνηση διάβασα ότι - ας καθίσουν οι όρθιοι και ας σηκωθούν οι καθιστοί - ο Spilios μας αποχωρεί από την ενεργό πολιτική ζωή. Τι να πω εγώ τώρα ... μας έφυγες νωρίς Spilio μου.
Να θυμηθώ μόνο ότι ο Spilios μας άφησε, την μάταιη τούτη ενεργό πολιτική ζωή, έχοντας πραγματοποιήσει το 95% του πολιτικού του έργου (συ είπας Spilio μου):
  1. η θητεία έγινε από δώδεκα μήνες έξι, συν έξι μπόνους ώστε να μπορέσουν και οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως να γίνουν άντρες καθαρίζοντας και βάφοντας ότι δεν περπατάει
  2. οι ένοπλες δυνάμεις έγιναν ισχυρότερες με καινούργια φουρνιά από τέλεια οπλισμένα F16 - μέχρι και με βόμβες νερού ήταν οπλισμένα
  3. έκλεισαν όλα τα άχρηστα στρατόπεδα και συγχωνεύτηκαν τα υπάρχοντα, ώστε να μείνει χώρος για το άνοιγμα καινούργιων και περισσοτέρων άχρηστων στρατοπέδων
  4. καταργήθηκε ο λόχος βυσμάτων στο πεντάγωνο - έγινε τάγμα
  5. λύθηκε το πρόβλημα με τους αντιρρησίες - ολικής και μερικής αλέσεως - και πλέον κάνουν τόση εναλλακτική θητεία όση και πριν
  6. έφαγαν με χρυσά κουτάλια οι στρατιωτικοί - για τους φίλους τα «στελέχη» - εκτός από τους ανώτατους αξιωματικούς που δεν είχαν ανάγκη γιατί αυτοί κράτησαν το παλιό σετ από τα χρυσά μαχαιροπήρουνα
  7. λύθηκε το πρόβλημα με τους ανυπότακτους - εσωτερικής και εξωτερικής καύσης - σπρώχνοντας τους πρώτους στο Ι5 και τους δεύτερους στο ΜΚΕ

... και τόσα άλλα πράγματα ΕΦΥΕΣ που έκανε αλλά δεν έπιασαν τόπο γιατί ήταν μπροστά από την εποχή τους.

Spilio μου αυτό εδώ το μπλογκ όσο υπάρχει θα σε θυμάται και θα σε τιμά - αν δεν ήσουν και εσύ να δώσεις το τελευταίο «σπρώξιμο» δεν θα φτιαχνόταν ποτέ.

Γειά σου Spilio μου.

5 σχόλια:

  1. Αυτο ομολογω πως δεν το γνωριζα μιας και ειμαι στην επαρχια εδω και 2 εβδομαδες...
    Τι να πω...Δεν εχω λογια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άφησε και εσύ ένα μήνυμα αγάπης για τον Spilio. Θα τα μαζέψω όλα και θα τα στείλω με γράμμα στο Spilio, στον Batraxaki (γιατί κάνει ό,τι μπορεί ώστε να μην χαλάσει το έργο του Spiliou μας και το πάει και ένα βήμα παραπέρα και αυτό θα ήταν θετικό αν δεν ήμασταν μπροστά σε γκρεμό) και ένα θα πάει στον Giorgaki μας, μιας και έρχονται εκλογές και στο ελλαδιστάν είναι πιθανόν μέχρι και να κερδίσει το παιδί τις εκλογές, για να το δώσει στον δικό του ΥΕΘΑ. Στους άλλους δεν στέλνω, όχι γιατί δεν το αξίζουν αλλά γιατί δεν έχω λεφτά για γραμματόσημο.
    Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σήμερα σε βρήκα απ' του ΑΝεμου κι έχω πέσει απ' την καρέκλα απ' τα γέλια!
    LaaaaaaaL

    Nα 'στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μου προσέχετε! Αν μου πέσετε όλοι από τις καρέκλες ποιος θα με διαβάζει; Μήπως όταν έπεσες διάβαζες κάτι για τον Μήτσο του Τάκη;
    υ.γ. ρε αμέσως στο κακό να πάει το μυαλό τους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή